mandag den 23. juli 2007

Podcast

Nu har jeg også prøvet podcast og har podcastet "Harddisken" fra DR til min mp3 afspiller. Det var rimelig nemt, jeg fik dog lidt hjælp fra en kollega. Ved samme lejlighed har jeg "rippet" 3 cdere og lagt dem på min mp3 afspiller. Det er godt nok smart, det vil jeg helt sikkert gøre snart igen, når jeg trænger til at høre noget nyt. Det drillede lidt med den første, men så lærte jeg samtidig, hvordan man sletter igen.

Jeg har nu været igennem samtlige opgaver og synes, at det har været meget lærerigt og spændende. Indimellem har det været svært at nå opgaverne fordi de kom med en uges mellemrum. Man kunne meget hurtigt komme bagud, og det har stresset nogle, ved jeg.

Jeg har bemærket, at jeg er begyndt at få rigtig mange spam-mails, mindst fem om dagen. Mon ikke det har noget at gøre med, at jeg har registreret mig mange steder på nettet, for at kunne løse de 23 ting?

Nu venter ferien forude . Hvis det mod forventning skulle blive regn en dag, vil jeg installere Second Life på min computer hjemme og skabe mig en ny identitet...

2 kommentarer:

Bente Jensen sagde ...

Til lykke, du er igennem. Tiden, tiden, tiden, jeg ved det, har hørt det mange steder fra :-)Så ved vi det til en anden gang. Jeg kan ikke garantere at din megen spam ikke har noget med 23 ting at gøre, men jeg tror det ikke. Jeg får det nemlig også og jeg får det meste fra en postliste, som jeg jo ved af gode grunde ikke er tilmeldt 23 ting.
Tak fordi du har gidet lege med os :-)

Bente sagde ...

Hej Marianne
Jeg synes det er længe siden der er skrevet på din blog.
Bruger du alle dine nye komepetancer?